Thursday, May 28, 2009

BAHAYA TANDAS DUDUK!!!

Assalamualaikum warahmatullahiwabarakatuh wamaghfiratuh waridhwanuh.... Allahu rabbi... allahu rabbi...posting saya kali ni agak lain sedikit.ada 1 lg perkara yang saya rasa amat perlu saya kongsikan bersama demi keselamatan bersama.. maklumat yang saya dapat ni, adalah dari email group taman2 syurga...

berkenaan dengan tandas duduk ni..ape yg bahaya ea??? x de pape pon sbnarnya, klu tndas duduk yg dicipta digunakan dengan betul.. tp yang bahayanya bila tandas duduk digunakan dengan cara luar biasa dek kebiasaan kita dok guna tandas cangkung...kat rumah x de tandas duduk, n bila kita ke bandar2 je, biasanya kat tandas just ada yg pattern duduk je.. huhu.. so, ape lg, "panjat" la mangkuk tandas tu nk mencangkung... atas alasan ape?? maybe sbb bibirnye yang kotor atau susah nk 'meneran'

tp, lepas ni, jgn la ulang wat gitu lg klu anda sayangkan tubuh anda.. Tabiat mencangkung pada tandas duduk adalah sangat DILARANG Kerana bahannya terbuat dari seramik / porselein, dan ia tidak mampu untuk menampung berat seluruh badan pada satu titik.so, klu kotor, bersihkan la dulu bibir mangkuk tu.. n then, lepaskanlah hajat..

so, berikut, ada link, gmbar seorang gadis yg punggungnye terbelah akibat mencangkung padaya.. gambar ini adalah 18SG!!! klu x leh tgk benda ngeri, x payah la tgk... klu nk tgk, tarik nafas pnjg2 dulu... klu yg sakit jantung, x yah tgk la... saya pn rasa ngeri gak.. klu ade pape jd pada anda, x leh tido malam ke, pengsan ke, itu bukan tnggngjawab saya... dan saya x berniat pon nk tnjuk gmbr lucah kat sini.. dan saya rasa, anda pon x naik 'berahi' bila tgk gambr ni... foto-foto ni diambil semasa paramedic tgh bagi rawatan pada dia.. kesian kat dia...

http://i670.photobucket.com/albums/vv66/alfadh/Untitled2.jpg
http://i670.photobucket.com/albums/vv66/alfadh/Untitled1.jpg
http://i670.photobucket.com/albums/vv66/alfadh/Untitled.jpg

No comments:

Post a Comment